RELAȚII PUBLICE & SOCIAL MEDIA

Printr-o privire de ansamblu asupra tuturor canalelor de comunicare definim călătoria optimă a brandului. Declinăm mesajul și concretizăm abordarea pentru a aduce maximul de valoare adăugată pentru organizație eficientizând în același timp resursele brandului. Stabilim pașii de acțiune într-un calendar bine corelat cu dinamica organizației și proiectele viitoare.
Campania de PR conține:
  • Strategie de comunicare
  • Concept, mesaje și canalele de comunicare
  • Dosarul de presă
  • Stabilirea parteneriatelor media/ Media buying
  • Aparițiile în presă: comunicate de presă, articole/interviuri, emisiuni radio
  • Happening/ Evenimente
  • Activări neconvenționale
  • Influencer marketing
  • Raport de monitorizare a impactului în presă
Campania în social media presupune:
  • Strategie de comunicare
  • Concept și mesaje adaptate la social media
  • Plan de content postări
  • Programarea aparițiilor în social media
  • Campanii de ads
  • Targetarea audienței
  • Raport de reach lunar