Cartel Alfa
CLIENT
Cartel Alfa
INDUSTRIE
Educație
SERVICII
Branding, Graphic Design, Copywriting & Animație
ECHIPĂ
Cristiana Bucureci, Drincenii.


ABOUT
BRIEF
Obiectiv: Rebrandingul identități vizuale Cartel Alfa are o abordare minimalistă care reflectă esența sindicatului, și este destinat educării tinerilor din România cu privire la drepturile lor la locul de muncă și la rolul sindicatului.
Conceptul: Campania și noua identitate vizuală urmăresc să motiveze tinerii să își cunoască drepturile și să ia măsuri pentru a le proteja, subliniind importanța colaborării și solidarității. Identitatea vizuală exprimă clar și concis acest mesaj, și printr-un design curat, simplu și ușor de înțeles, care ajunge la tinerii aflați la începutul carierei.
Elemente cheie:
- Tipografie: Alegerea unui font modern, curat și ușor de citit, care să transmită seriozitate și profesionalism. Fontul este accesibil și potrivit pentru diverse platforme de comunicare.
- Paletă de culori: Culoare de bază (tonuri de albastru, roșu) simbolizează încredere și profesionalism, completată cu alb și gri pentru a păstra simplitatea și minimalismul.
- Simbol: Simboluri geometrice simple și puternice, care evocă ideea de unitate și acțiune colectivă, și sugerează conexiune. Designul este suficient de simplu pentru a fi utilizat în diverse formate.
- Elemente grafice: Linii clare, forme geometrice, spații largi pentru a păstra aerisirea și a nu aglomera designul. Viziunea minimalistă va face ca identitatea vizuală să fie ușor de recunoscut și memorabilă.
Aplicații: Identitatea vizuală este aplicată pe postere, pliante, social media, site-uri web și materialele de campanie. De asemenea, designul este flexibil pentru a putea fi adaptat la diverse formate și canale de comunicare.
Mesajul cheie: Împreună suntem mai puternici!







