ALTRNTV


CLIENT

ALTRNTV

INDUSTRIE

Fashion, Ecologie & Cultură

SERVICII

PR&Events, Strategy, Graphic Design, Copywriting

ECHIPĂ

Cristiana Bucureci, Ioana Avram, Andrei Bucureci, Andrei Musat.

ABOUT

ALTRNTV deschide ușa către un stil de viață implicat social, care îmbină responsabilitatea față de planetă cu expresia personală și asumarea propriilor valori și stil vestimentar. Shopul este o extindere a Atelier Merci, creat pentru a aduce împreună designeri și artizani români, atât din mediul urban, cât și rural, care pun accent pe sustenabilitate, practici etice și materiale de înaltă calitate.

Un magazin care îți oferă produse de calitate superioară, din materiale alternative care ne vor ajuta să reducem impactul personal asupra mediului. Oferă soluții pentru reciclare, upcycling, închiriere sau donare de haine.

Un spațiu care îmbină armonios un loc pentru evenimente tematice, o zonă lounge și un shop care oferă informații despre impactul alegerilor noastre în materie de fashion, încurajând consumatorii se caute mai multă transparență în materie de etică, calitatea și proveniența materialelor/produselor.

Născut din dorința de a oferi consumatorilor un spațiu dedicat produselor sustenabile, ALTRNTV asigură acces locuitorilor capitalei la articole eco-friendly, eliminând nevoia de a căuta în mai multe magazine sau pe diverse platforme online.

BRIEF

Crearea unei identități de brand și a unei campanii de comunicare care să reflecte valorile ALTRNTV: sustenabilitate, inovație, transparență și comunitate. Campania trebuie să educe publicul despre beneficiile unui consum responsabil și să poziționeze ALTRNTV ca un reper în industria modei sustenabile din România.

Public

  • Consumatori conștienți de impactul alegerilor lor asupra mediului
  • Persoane interesate de modă sustenabilă și alternative eco-friendly
  • Comunități creative și artiști, designeri implicați în sustenabilitate
  • Generația tânără, preocupată de etică și transparență în retail

Mesaj
Modă cu grijă, pe pielea ta!

Tone of Voice & Stil Vizual

  • Ton: autentic, inspirațional, educativ
  • Stil vizual: modern, cu accente eco-friendly (tonuri complementare, materiale naturale, estetică naturală)

Materiale

  • Identitate vizuală: logo, paletă cromatică, direcție estetică
  • Campanie digitală: social media (Instagram, Facebook), website, blog educațional
  • Experiență in-store: design vitrină sustenabil, semnalistică interactivă
  • Evenimente: workshop despre economie circulară, sesiuni de upcycling cu colaje