DESPRE NOI
Creionetica este o agenție de publicitate care dezvoltă strategii de comunicare responsabilă
VIZIUNE
CREATIVITATE
La baza unei campanii de impact stă marea idee. Și abia apoi o execuție de maestru. Conceptele sunt punctul nostru forte și ele își caută clienții plini de curaj, care vor să iasă din anonimat.
EMPATIE
Creionăm strategii de comunicare și campanii din papucii consumatorului interesat să consume responsabil, cetățeanului implicati în viața comunității, artistului sensibil la problemele globale.
SUSTENABILITATE
Agenția are o experiență de peste 10 ani de lucru cu ONG-urile și brandurile care fac eforturi să fie sustenabile și să contribuie la o societate echilibrată.
Cod etic
Promovăm o comunicare bazată pe încrederea consumatorilor față de brand, companie sau organizație, care să nu exploateze lipsa de experiență sau cunoștințe a publicului.
Reprimăm materialele și strategiile brandului și organizației care încearcă să imite alte entități sociale și economice, inducând în eroare consumatorul prin logo, afișaj, text, slogan, concept vizual, muzical sau efecte sonore copiate.
Încurajăm comunicarea autentică, fără mesaje și materiale înșelătoare sau distorsiuni audio-vizuale care direct sau indirect, prin omisiune, ambiguitate sau exagerare să inducă consumatorii în eroare.
Nu recomandăm practicile potențial periculoase, situațiile care reprezintă un risc pentru siguranța și sănătatea publicului. Produsele de acest gen trebuie să includă instrucțiuni corespunzătoare pentru utilizare: imagini și text.
Facem toate eforturile necesare pentru a diminua impactul acțiunilor noastre de comunicare asupra mediului. Încurajăm clienții să opteze pentru materiale care nu dăunează mediului, reducerea deșeurilor, risipei și folosirea mediilor de comunicare mai puțin poluante.
Susținem respectul demnității umane și non-discriminarea pe criterii de etnie, religie, gen, dizabilitate sau orientare sexuală. Descurajăm exploatare, incitarea la violență și comportamentul ilegal sau anti-social.
Mesajele și materialele audio-vizuale trebuie să stimuleze un comportament social, stil de viață și atitudini sănătoase. Descurajăm publicitatea care suștine că un produs oferă avantaje sociale, fizice și psihologice, segregând copiii după aceste criterii.
Respectăm valorile culturale ale persoanelor sau organizațiilor atât în comunicarea publicitară, cât și în colaborarea directă. Credem că respectul demnității umane, securitatea și echitatea sunt necesare în orice tradiție culturală.
Descurajăm în strategiile de marketing denigrarea, instigarea la ură sau ridiculizarea în public a persoanelor, organizațiilor, activităților industriale sau comerciale, profesiilor sau produselor.
Nu este permisă colectarea, procesarea și transferul datelor în scopuri de marketing fără acordul explicit al persoanei sau organizației implicate.