Blog

A4Activism
  A4Activism este un proiect anual inițiat în 2017 de agenția Creionetica din pasiune pentru...
continue reading
Sfaturi pentru un brief de creație bun
În urma experienței de peste 15 ani în domeniul vizual, în design, arhitectură și artă,...
continue reading
7 etape esentiale ale strategiei de comunicare cu impact social
În 5 ani de gândit strategii de comunicare cu impact social și alți 10 ani...
continue reading
Principalele etape și beneficii în consolidarea unui brand social
Societatea de azi este guvernată de branduri. Ne îndrăgostim sau le criticăm, aderăm la valorile...
continue reading
Presă
Din seria dezbaterilor tematice organizate la Incubator107 a fost și “Tipologii feminine in advertising”. Alături...
continue reading
Tipologii feminine în advertising
Din seria dezbaterilor tematice organizate la Incubator107 a fost și “Tipologii feminine in advertising”. Alături...
continue reading
B Cause
  Campania “B Cause” este o reprezentare vizuală a relației dintre lupta pentru o cauză...
continue reading
Buy Nothing Day
Creionetica sărbătorește “Ziua în care nu se cumpără nimic” (Buy Nothing Day) în fiecare an,...
continue reading
Cum comunicăm drepturile femeilor?
În 2015 am organizat dezbateri tematice în cadrul Incubator107, iar una dintre ele s-a numit...
continue reading