A4Activism este un proiect anual inițiat în 2017 de agenția Creionetica din pasiune pentru arta angajată. Platforma www.a4activism.ro, albumul și evenimentul Ziua Posterului Activist prezintă o scurtă istorie vizuală a organizațiilor societății civile din 1863 până în prezent. Scopul este de a crea puntea între graphic designeri și ONG-uri pentru a realiza împreuna proiecte mai vizibile și de impact.
În 2017 a fost prima ediție a Zilei Posterului Activist, în care s-au prezentat 80 de postere, au avut loc trei workshopuri de comunicare, iar ziua s-a încheiat apoteotic cu un party alături de trupa Crowd Control.
În 2018, în cadrul Romanian Design Week, s-a reorganizat expoziția de postere și a fost proiectat filmul documentar Ultimului căldărar în prezența echipei Teleleu.
Anul acesta, la cea de-a doua ediție, A4Activism propune o incursiune în ceea ce reprezenta activismul acum 100 de ani. Anul 1918 a marcat sfârșitul Primului Război Mondial, iar ceea ce se numea „societate civilă” era reprezentată de ONG-uri precum Anti-Slavery International, Crucea Roșie, Cercetașii S.U.A, Cercetașii României, Mișcarea britanică pentru Pace.
Săptămâna Afișului Activist a început printr-un vernisaj și o dezbatere despre arta angajată alături de Valentin Suciu, co-fondator Jazz Communication, și artistrul stradal Pisica Pătrată.
A continuat cu două discuții despre biodiversitatea acum 100 de ani, alături de WWF România, și posterele utilizate ca propagandă în timpul Primului Război Mondial, alături de Crucea Roșie și Claudiu Crăciun.
Săptămâna s-a încheiat cu Activism Jam, o colaborarea între A4Activism și PosterJam. Alături expoziția celor 20 de postere din ediția offbeat #activism, Pisica Pătrată a desenat personajele lui colorate în VR.