Hey please wait Still loading

Image

Oamenii cred ca povestile

sunt creatia oamenilor. De fapt, lucrurile se intampla invers.

Image

viziunea noastra

ADI boss e tare
O

Prin filtrul intrebarii

Apelam la "de ce" si "cum ar fi daca", un obicei care elibereaza intotdeauna cele mai bune idei. In provocarea de a ne depasi constant limitele, concepem si creionam idei orientate spre viitor. Ascultam, invatam si intotdeauna prin dialog si lucru in echipa cu clientii, obtinem cele mai bune rezultate.

Publicitate etica

Cu viziunea unor activisti si experienta unor oameni de comunicare, reorientam instrumentele publicitatii pentru a crea idei cu simt etic.  Credem ca doar promovand libertatea de exprimare si adevarul am reusit pana in prezent rezultate de care sa fim mandri.

Pe valul dezvoltarii durabile

Creionetica este un pas firesc intre doi oameni care si-au propus sa influenteze prin creativitate si simt etic, modul in care functioneaza lumea. Pe valul dezvoltarii durabile, stim ca este sigurul mod de a ajunge la o societate in deplina armonie cu natura, echitatea sociala si dezvoltarea economica. 

COD ETIC IN PUBLICITATE

1
Onestitate

Promovam o comunicare bazata pe increderea consumatorilor fata de brand, companie sau organizatie, o comunicare si strategie de marketing care sa nu exploateze lipsa de experienta sau cunostinte a publicului.

2
Adevar

Incurajam o comunicare autentica, fara mesaje si materiale inselatoare, care sa contina opinii, pretentii sau distorsiuni audio-vizuale care direct sau indirect, prin omisiune, ambiguitate sau exagerare sa induca consumatorii in eroare.

3
Non-discriminare si toleranta

Sprijinim respectul demnitatii umane si non-discrimnarea pe criterii de rasa, etnie, religie, gen, varsta, dizabilitate sau orientare sexuala. Descurajam superstitiile, elemente gratuite si nejustificate de exploatare, accidente, suferinta si frica, care sa incite la violenta, comportamente ilegale sau anti-sociale.

4
Denigrare

Descurajam in comunicarea si strategiile de marketing ale unui brand, companie sau organizatie denigrarea, instigarea la ura sau ridiculizarea in public a persoanelor, organizatiilor, activitatilor industriale sau comerciale, profesiilor sau produselor. Daca sanatatea si securitatea consumatorilor sunt puse in pericol, sunt acceptate infomarile publice atat timp cat se pastreaza o comunicare obiectiva.

5
Imitare

Reprimam materialele si strategiile brandului si organizatiei care incearca sa imite alte entitati sociale si economice, care induc in eroare sau deruteaza consumatorul, prin logo, afisaj, text, slogan, concept vizual, muzical sau efecte sonore copiate.

6
Siguranta si sanatatea

Nu sunt recomandate, fara o justificare educationala sau sociala, reprezentari vizuale sau descrieri a unor practici potential periculoase, situatii care reprezinta un risc pentru siguranta si sanatate, cum sunt definite de standardele nationale locale. Informatiile furnizate impreuna cu produsul trebuie sa includa instructiuni de ghidare corespunzatoare pentru utilizare: imagini, text sau o combinatie a ambelor.

7
Copii si tineri

O atentie speciala trebuie acordata comunicarii destinate copiilor si tinerilor. Mesajele si materialele audio-vizuale trebuie sa stimuleze un comportament social, stil de viata si atitudini pozitive si sanatoase. Descurajam insinuarile ca un produs ofera avantaje sociale, fizice si psiholigice unui copil in comparatie cu altul si este necesara distinctia intre realitate si fantezie. Produsele inadecvate copiilor au alte canale de promovare decat in mass-media.

8
Protejarea datelor cu caracter personal

Incurajam colectarea datelor cu caracter personal de la persoanele fizice respectand si protejand viata privata printr-o politică de confidentialitate in colectare, procesare si transfer a datelor in scopuri de marketing si comunicare. Regula este valabila si pentru proprietatea privata a unei persoane, iar materialele audio-video trebuie sa contina acordul personal scris si in cazul unui produs sau a unei organizatii implicate.

9
Responsabilitate de mediu

Facem toate eforturile necesare pentru a diminua impactul campaniilor si actiunilor noastre de comunicare asupra mediului, in special: emisiile de gaze cu efect de sera, poluarea si gestionarea deseurilor. Incurajam clientii sa opteze pentru materiale prietenoase cu mediul, sa reduca deseurile, risipa si sa foloseasca pe cat posibil mediile de comunicare online.

10
Valorile culturale si dialogul intercultural;

Respectam si tinem cont de valorile culturale ale persoanelor sau organizatiilor, atat in campaniile si comunicarile publicitare, cat si in colaborarea directa cu acestia. Credem ca respectul uman, securitatea si echitatea sunt necesare in orice traditie culturala. Incurajam si facilitam dialogul intercultural prin accentul pe valorile comune dintre culturi.

Cristiana Bucureci

CREATIVE COPYWRITER

Cristiana a dat viata agentiei Creionetica in 2013, inspirata de manifestul curajos al revistei Adbusters. Ea vizualizeaza Creionetica ca o agentie de referinta in campaniile societatii civile romanesti. Dedicatia si perfectionismul Pinei Bautch o ghideaza sa combine strategia cu actiunea, iar motto-ul ei a fost foarte bine exprimat de Noam Chomsky: “Daca nu repeti aceleasi abordari conventionale si spui adevarul, vei fi catalogat drept de pe alta planeta.”

Cristiana

Andrei Bucureci

Art Director

Andrei este art directorul si fondatorul Creionetica. Cinematografia si radio-ul sunt celelalte domenii in care se manifesta pasiunea sa pentru arta. Pentru el grafic designul este juxtapunerea artei vizionare instinctive a lui Basquiat cu un fundament de cercetare investigativa si educativa, precum a reusit John Peel sa faca in cei 40 de ani de activitate la BBC Radio. Crezul sau este: “Nu face niciodata greseli stupide, doar din cele foarte foarte inteligente!”

Andrei

Adi Tudose

Photographer, Director of Photography
Adi

Andrei Musat

Visual Artist, Photoreporter
Andrei

Ileana Szasz

Photo Video Producer
Ileana

Ioana Avram

Brand Storyteller
Ioana

Cristina Iorganda

Public Relations Specialist
Cristina

Liviu Runceanu

Audio Video Producer
Liviu

GREAT IDEA PARTNERS