Image

Sansa unei vieti mai bune

valorizam talentul si aptitudinile fiecarui om

Image
  • Cuvinte cheie

    Branding, Design Grafic

    URL

    www.proiecte-europene.com,
    Facebook: Sansauneivietimaibune,
    ghidul de afaceri pentru start-up,
    Spot TV

    Client

    VECO Rom, TES Business Solutions

    Descriere

    Campania de promovare isi propune sa creasca respectul romanilor fata de meseriile indispensabile societatii precum: cosmeticiana, vanzatoare, bona sau patiser. Printr-o serie de fotografii si materiale video, am scos in evidenta arta de a lucra cu mainile. Am realizat interviuri si am scris povesti cu angajatii despre ce inseamna o zi in meseria lor.

    Sansa unei vieti mai bune
  • URL

    www.proiecte-europene.com, Facebook: Sansauneivietimaibune, ghidul de afaceri pentru start-up, Spot TV

    Client

    VECO Rom, TES Business Solutions

    Descriere

    Pentru fiecare meserie am realizat un kit personalizat de promovare cu afise, bannere social media, povesti, foto reportaje.

    Materialele noastre au ajus la peste 2000 de persoane fara un loc de munca din Harghita si Giurgiu, iar peste 150 de persoane au absolvit un curs de formare profesionala ANC, fiind acum calificati pentru o meserie.

    Sansa unei vieti mai bune
  • URL

    www.proiecte-europene.com, Facebook: Sansauneivietimaibune, ghidul de afaceri pentru start-up, Spot TV

    Client

    VECO Rom, TES Business Solutions

    Descriere

    Campania social media a presupus foto reportaje “on the spot” cu fiecare meserie si bannere social media cu mesaje personalizate, postate pe perioada a trei luni. Astfel, intr-un timp foarte scurt, comunitatea Facebook a proiectului a crescut la aprox. 2000 de Like-uri.

    Sansa unei vieti mai bune