Image

povestile

Oamenii cred ca povestile sunt creatia oamenilor. De fapt, lucrurile se intalmpla invers

Image

viziune

Fii sincer. Fii creativ. Schimba lumea
O

Prin filtrul intrebarii

Apelam la "de ce" si "cum ar fi daca", un obicei care genereaza intotdeauna cele mai bune idei. Provocarea este sa ne depasim constant limitele si sa creionam idei orientate spre viitor. Ascultam, invatam si prin lucru in echipa cu clientii, obtinem cele mai bune rezultate.

Publicitate etica

Cu viziunea unor activisti si experienta unor oameni de comunicare, reorientam instrumentele publicitatii pentru a crea idei cu simt etic. Credem ca doar promovand libertatea de exprimare si adevarul am reusit pana in prezent sa ajungem la rezultate de care sa fim mandri.

Pe valul dezvoltarii durabile

Creionetica este un pas firesc intre doi oameni care si-au propus sa influenteze prin creativitate si simt etic lumea. Pe valul dezvoltarii durabile, stim ca este sigura cale ca oamenii sa fie in deplina armonie cu natura, echitatea sociala si dezvoltarea economica. 

COD ETIC

1
Onestitate

Promovam o comunicare bazata pe increderea consumatorilor fata de brand, companie sau organizatie, o comunicare si strategie de marketing care sa nu exploateze lipsa de experienta sau cunostinte a publicului.

2
Adevar

Incurajam comunicarea autentica, fara mesaje si materiale inselatoare, continand opinii, pretentii sau distorsiuni audio-vizuale care direct sau indirect, prin omisiune, ambiguitate sau exagerare sa induca consumatorii in eroare.

3
Non-discriminare

Sprijinim respectul demnitatii umane si non-discriminarea pe criterii de etnie, religie, gen, dizabilitate sau orientare sexuala. Descurajam exploatarea, suferinta, frica si incitarea la violenta, comportamentul ilegal sau anti-social.

4
Denigrare

Descurajam in strategiile de marketing ale unui brand, companie sau organizatie denigrarea, instigarea la ura sau ridiculizarea in public a persoanelor, organizatiilor, activitatilor industriale sau comerciale, profesiilor sau produselor.

5
Imitare

Reprimam materialele si strategiile brandului si organizatiei care incearca sa imite alte entitati sociale si economice, care induc in eroare sau deruteaza consumatorul, prin logo, afisaj, text, slogan, concept vizual, muzical sau efecte sonore copiate.

6
Siguranta si sanatatea

Nu recomandam practicile potential periculoase, situatiile care reprezinta un risc pentru siguranta si sanatatea publicului, definite de standardele nationale locale. Daca exista astfel de produse, trebuie sa includa instructiuni corespunzatoare pentru utilizare: imagini si text.

7
Copii si tineri

Mesajele si materialele audio-vizuale trebuie sa stimuleze un comportament social, stil de viata si atitudini pozitive sanatoase. Descurajam insinuarile ca un produs ofera avantaje sociale, fizice si psihologice unui copil in comparatie cu altul si este necesara distinctia intre realitate si fantezie.

8
Viata privata

Colectarea datelor cu caracter personal de la persoanele fizice se face respectand si protejand viata privata printr-o politica de confidentialitate. Nu este permisa colectarea, procesarea si transferul datelor in scopuri de marketing fara acordul explicit al persoanei sau organizatiei implicate.

9
Responsabilitate de mediu

Facem toate eforturile necesare pentru a diminua impactul actiunilor noastre de comunicare asupra mediului. Incurajam clientii sa opteze pentru materiale prietenoase cu mediul, reducerea deseurilor, risipei si folosirea mediilor de comunicare mai putin poluante..

10
Valori culturale

Respectam si tinem cont de valorile culturale ale persoanelor sau organizatiilor atat in comunicarea publicitara, cat si in colaborarea directa. Credem ca respectul demnitatii umane, securitatea si echitatea sunt necesare in orice traditie culturala.

fondatori

Cristiana Bucureci

Managing Partner

Cristiana a dat viata agentiei Creionetica in 2013, inspirata de manifestul curajos al revistei Adbusters. Ea vizualizeaza Creionetica ca o agentie de referinta in campaniile societatii civile romanesti. Dedicatia si perfectionismul Pinei Bautch o ghideaza sa combine strategia cu actiunea, iar motto-ul ei a fost foarte bine exprimat de Noam Chomsky: “Daca nu repeti aceleasi abordari conventionale si spui adevarul, vei fi catalogat drept de pe alta planeta.”

Cristiana

Andrei Bucureci

Art Director

Andrei este art directorul si fondatorul Creionetica. Cinematografia si radio-ul sunt celelalte domenii in care se manifesta pasiunea sa pentru arta. Pentru el grafic designul este juxtapunerea artei vizionare instinctive a lui Basquiat cu un fundament de cercetare investigativa si educativa, precum a reusit John Peel sa faca in cei 40 de ani de activitate la BBC Radio. Crezul sau este: “Nu face niciodata greseli stupide, doar din cele foarte foarte inteligente!”

Andrei

experti

Adi Tudose

Photographer, Director of Photography

Adi

Andrei Musat

Visual Artist, Photoreporter

Andrei

Ileana Szasz

Photo Video Producer

Ileana

Ioana Avram

Brand Storyteller

Ioana

Cristina Iorganda

Public Relations Specialist

Cristina

Liviu Runceanu

Audio Video Producer

Liviu
 

parteneri