Image

Spiritul creativ

isi manifesta intregul potential cand lupa de partea binelui, respingand inselatoria si imbratisand adevarul

Image

NON-PROFIT

locul in care marketingul si activismul se intalnesc

B Cause

colaj de cauze globale

Conceptul campaniei “B Cause” este un dialog vizual între lupta pentru o cauză și plăcerea de a descifra arta colajelor.

Mai multe


Buy Nothing Day

Creionetica sarbatoreste...

Creionetica sarbatoreste “Ziua in care nu se cumpara nimic” (Buy Nothing Day) in fiecare an, printr-o campanie de awareness in social media fata de cumparaturile excesive care transforma sarbatorile de iarna intr-un festival al cadourilor. In 2014, i-am sustinut pe prietenii de la Prodrama cu piesa de teatru “Ziua in care nu se cumpara nimic”, care astazi de joaca la TNB.

Mai multe


Consumix

The Art of Consumption

Campania Consumix a inceput in noiembrie 2013 si consta intr-o serie de clipuri, afise si povestiri legate de obisnuintele noastre de consum si consecintele lor.

Mai multe


Serile ONG

Ce inseamna?

Serile ONG inseamna subiecte legate de comunicarea cu schepsis a cauzelor sociale, culturale sau de mediu. Cu fiecare intalnire ni s-au cristalizat principiile estetice, valorile artistice, am discutat metode eficiente si etice de a comunica o campanie, un proiect, un produs sau o cauza.

Mai multe


Cum comunicam drepturile femeilor?

In 2015 am organizat dezbateri tematice in cadrul in cadrul Incubator107, iar una dintre ele s-a numit “Cum comunicam drepturile femeilor?”.

Alaturi de invitata speciala Delia Panait, promotoare a drepturilor femeilor si membra a Asociatiei FRONT, dar si producator radio pentru Radio Guerrilla si GoldFM, am discutat despre perspectivele pe care le implica drepturile femeilor, raportandu-ne la realitatile globale, dar si la experientele locale.

Mai multe


Tipologii feminine in advertising

Din seria dezbaterilor tematice organizate la Incubator107 a fost si “Tipologii feminine in advertising”.

Alaturi de invitata serii, Oana Baluta, conferentiara universitara si activista feminista, am analizat o serie de reclame care utilizeaza "cu succes" stereotipurile de gen, promovand reprezentari partiale si deformate ale femeilor si ale barbatilor din timpurile pe care le traim acum.

Mai multe


Experiente. Piete recreate

Am contribuit la evenimentul Zilele Facultatii de Management SNSPA, care prin Centrul Culture MIX, propune studentilor si membrilor comunitatii academice un proiect de invatare experientiala, studii de caz si simularea ludica a unor experiente de consum.

Mai multe


Comunicare alternativa pentru ONG-uri

La invitatia TechSoup Romania am organizat un workshop de comunicare alternativa in care am discutat despre tactici neconventionale de promovare a campaniilor ONG-urilor. Nevoile descoperite sunt simple: creativitate, idei, dar si o abordare neconventionala. Astfel organizatiile pot atrage atentia asupra cauzelor pe care le sustin. Atelierul “Comunicare alternativa pentru ONG-uri” a avut loc la editia din 2014 a ONG Fest.

Mai multe


Campanii 2% pentru ONG-uri

Am raspuns la invitatia fundatiei TechSoup de a oferi un webinar despre ”Campanii 2% pentru ONG-uri”. Participantii au invatat sa isi promoveze organizatia neguvernamentala intr-un mod creativ, prin metode neconventionale de comunicare, pentru a strange fonduri in campaniile 2%.

Mai multe


Un Adfel de protest

Creionetica la festivalul ADfel inseamna spiritul protestatar pasnic. Cine nu isi doreste un protest personalizat alaturi de oameni care sa adere la cauze customizate? Cu "micul kit al protestatarului" la dispozitie, oamenii au fost invitati sa-si exprime contemplarile, multumirile si nemultumirile personale intr-un cadru informal, totul concretizandu-se intr-un documentar making-of "Consumix prezinta un ADfel de protest".

Mai multe


Evadarea lenta-n Delta

Calitatea unei destinatii turistice este data de frumusetea peisajelor, patrimoniul cultural si armonia sociala in comunitatea gazda. Toate aceste elemente sunt insa ingrediente vulnerabile. Prin proiectul Green Romania ...

Mai multe