Image

Serile ONG

Image

Serile ONG

Serile ONG inseamna subiecte legate de comunicarea cu schepsis a cauzelor sociale, culturale sau de mediu. Cu fiecare intalnire ni s-au cristalizat principiile estetice, valorile artistice, am discutat metode eficiente si etice de a comunica o campanie, un proiect, un produs sau o cauza.

Dezbaterile Serile ONG au insemnat discutii interesante despre identitatea organizatiei, neconventionalul in comunicare, proiectii ale unor campanii creative si de succes.

De ce este important brandingul organizatiei? Este identitatea ta vizuala suficient de creativa si eficienta? Ce presupune un afis de impact? Cum iti stabilesti mesajele si prin ce canale decizi sa le comunici? Cum poti comunica altfel decat esti obisnuit, cauzele pe care le sustii? Serile ONG se potrivesc daca esti ambitios si vrei sa lansezi mesaje memorabile prin proiectele tale, vrei sa scoti lumea din rutina prin “call to action”, vrei să comunici cu stil si sa fii respectat in orice imprejurare.

Pe langa ABC-ul in comunicare, am organizat si seri tematice. Una dintre ele a fost “Istoria vizuala a Organizatiilor Societatii Civile”. Am realizat un traseu cronologic al campaniilor prin care organizatiile societatii civle isi prezentau cauzele si misiunea cu zeci de ani in urma si o incursiune documentara a colaborarilor si afilierilor cu artisti renumiti din toate dimeniile precum Pablo Picasso, Joan Miró, Alexander Calder, Roman Cieslewicz, Tom Eckersley, Banksy etc.