Image

Consumix

The Art of Consumption

Image

Consumix

Campania Consumix a inceput in noiembrie 2013 si consta intr-o serie de clipuri, afise si povestiri legate de obisnuintele noastre de consum si consecintele lor.

Campania mizeaza pe ideea ca ne-am pierdut constiinta globala. Consumam, punct. Nu ne pasa prea mult de Planeta, copiii din Africa, croitoresele din Bangladesh sau incalzirea globala. Si cand vine vorba de sanatatea nostra oscilam intre ipohondrie si o atmosfera generala de nepasare.

De ce e important sa ne gandim la aceste subiecte? Adevarul de care ne tot ferim este ca avem o singura planeta si o populam din ce in ce mai mult, iar actiunile noastre individuale ne afecteaza la nivel global. Prin campania Consumix ne-am dorit sa rupem rutina de a consuma “fast” si “nonsense”, de a neglija sanatatea si mediul in care traim.

Campania a debutat in noiembrie 2013 si a continuat pana in 2015 cu patru subiecte: sucurile, bumbacul, cosmeticele, petrolul, telefoanele mobile si masinile.

Intr-o zi folosim zeci sau chiar sute de produse, fiecare cu o poveste unica despre cum a ajuns in viata noastra. Pe cat de mult ne cuceresc aceste produse, pe atat sunt de nocive pentru mediu si sanatatea noastra. Priveste in jurul tau si vei sti despre ce vorbim.

Prin Consumix ne-am propus sa relatam aceste povesti, unele absurde, altele ironice sau amuzante, pe care le-am imbracat intr-o campanie non-publicitara. Spoturile au fost difuzate la festivaluri de film precum: FanFest, Festivalul de film de la Victoria, Festivalul de Film de la Rasnov, Volunteer Fest, KinoFest, Ziua in care nu se cumpara nimic etc.

Urmareste campania aici